2011. március 4., péntek

Liebster Blog ...

Szóval ... eléggé szégyenlem magam , mert ezt a díjat két helyről is megkaptam , először Zitától , majd Neisz Pirostól is .
Ezer köszönet érte!
Csak valahogy mostanában megint időhiányban szenvedek és mindíg könnyebb volt gyorsan befejezni a blog írását , feltöltést , stb. és a díjat mindíg másnapra halasztottam . Na , de majd most bepótolom ...


A szabályok a következők:
1. írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket egy bejegyzésbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több száz követője van.

Én az alábbiaknak szeretném tovább adni:
Jucii
Inky
Wirewied
Yvy


Kiválasztottam néhány olyan blogot, akik lelkesen, rendszeresen szebbnél szebb alkotásokkal és igényes bloggal kápráztatnak el.

Hát , hogy most is mit össze "kíntelenkedtem " .... :-DDD

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen koszonom, kitettem a blogomba, http://inkyjewelry.blogspot.com/2011/03/ujabb-dij.html .

    VálaszTörlés