2011. február 16., szerda

Swarovski

Bevallom töredelmesen , hogy eddig csodálkozva néztem a Swarovski gyöngyökért rajongókat . Természetesen én is láttam , hogy milyen szépen csillog , de semmiféle "kábulat" nem vett erőt rajtam a láttára. Most viszont legutóbbi beszerző körutam végén hagytam elcsábítani magam és vettem néhány szivecske formájú gyöngyöt, kipróbálásra. Bicont (én hülye ! ) nem is kerestem hozzá, mondván : Úgy is jó lesz az ! Persze , megoldottam ezt is , mint mindent , pótoltam csiszolt gyöngyökkel , de szinte "ordít" róla a minőségbeli különbség. Pedig igazán imádom a csiszolt gyöngyöket. Most viszont azt hiszem én is kezdek "hívő" lenni !

Aquamarin :


Vitrial Medium :


Heliotrop :


Ő pedig piros cseh csiszolt gyöngyökkel készült , tulajdonképpen Valentin napi "maradék" :

1 megjegyzés:

  1. Mind csodaszép! Én is sokáig úgy voltam a swaroskival, mint te.. nem értettem mi ez a nagy áhítat, túl drágának tartottam, de aztán megkedveltem! :)

    VálaszTörlés