2009. december 7., hétfő

Hát ... az utóbbi napok , hetek nagy hallgatása után , jöjjenek hát az időközben elkészült ékszerek .

Kedvencemmé vált ez a türkiz színű csiszolt gyöngy . Igaz , hogy akril , de szép a színe és a színes dróttal nagyon mutatós .


Lila gyöngyök spirálba " szorulva " . Még a spirált is bespiráloztam ... :-DDD


Tekla tobzódás : különböző színű , árnyalatú és nagyságú gyöngyök fürtökben . A színek összeválogatásánál az édesanyám segített , ami kimondottan jó ötletnek bizonyult .


Vöröskorall golyók a " becsavarodás " előrehaladott stádiumában ...


Spirálok fűzöld roppantott és csiszolt üveggyöngyök társaságában .



Hematit befoglalás fülbevalókkal . Ők azóta már gazdára találtak .


Nos , ... nem is tudom ... . Szóval teknőcjáspisnak vettem ezt az ásványt , de ezt a megnevezést nem találtam sehol . Mindenesetre bámulatos a mintázata és a formája is . A lehető legegyszerűbb befoglalással tettem hordhatóvá és mivel szerintem inkább férfias hatású , fekete viaszos zsinórra erősítettem .


Szintén az a bizonyos türkiz gyöngy és drót , de a forma és a minta más . Viszont ugyanolyan mutatós . Szerintem . :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése