2009. október 14., szerda

Még mindíg ... csavarodottak

Két pár "kicsileánykás" gyűrűt is csináltam , ugyanis a legutóbbi vásáron egy kislány szemrehányó tekintettel vizsgálta végig a kínálatomat , mikor azt találtam válaszolni , hogy majd ha nagyobb lesz, bármelyiket választhatja , de most nem igazán van rá való ékszerem . Aztán eszembe jutott egy színes gyöngyös kis gyűrű , amit alaposan "elszabtam". Egyből passzolt az ujjára. Azt a boldogságot a szemében soha nem felejtem el !

Némi színes spirálozás , különféle módokon :





A gordiuszi csomó , újragondolva. ( Remélem nem kell lebontanom , mert akkor csak a langyos olló segíthet ! )
Halvány rózsaszín igazgyöngyök, becsomózva .

Ulexit splitterek egy csomóban :

Obszidián fekete-ezüst spirálozással :

Vöröskorall golyók :

Fekete igazgyöngy , ezüsttel : finom és különleges .

És végül a nagy kedvenc : ametiszt golyó körbecsomózva .

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ametiszt golyós gyűrűd! Na meg persze a többi is! :-)Nekem még nem sikerült ráéreznem a gyűrűkészítésre, de majd egyszer! Addig is nálad nézelődöm, és ámulok!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen segítek , ha kérdésed lenne , bár szerintem inkább én szorulnék segítségre tőled ...

    VálaszTörlés