2009. augusztus 24., hétfő

Újonnan készültek ... egy része

Az utóbbi két hetet munkahelyemtől távol , jól megérdemelt szabadságon töltöttem , ami nagyon jót tett a kreativitásomnak is . Ami viszont a háztartási munkák listájának nagyon nem jót tett.
Íme :



Ezt az ametiszt splitterből készült kitűzőt , valamint az ametiszt medált az édesanyámnak készítettem , ajándékba névnapjára. Nagyon szereti az ásványokat , de az ametiszt a legkedvesebb számára .
Ennek a kitűzőnek az alapján készítettem az alábbi halványkék unexitből , valamint csiszolt gyöngyházból és tenyésztett igazgyöngyből álló kitűzőket is .




A gyöngyházas kitűzőhöz sikerült egy szép nyakláncot is csinálnom.

A Csángó Fesztiválon beszerzett gyönyörű ásvány kaboshonokat is sikerült "felöltöztetnem" :

Karneol kaboshon és splitterek:

Ametiszt kaboshon :
Rózsakvarc kaboshon :
Hegyikristály kaboshon és splitterek :
Ez egy hosszában kifúrt ametiszt kacskaringókkal borítva :
Végül türkiz , amihez a fekete ékszerdrótos spirálozás után nem találtam jónak a szokásos ezüstözött láncot , így saját kezűleg fontam fekete és ezüst drótból a tartót .
Hát ... hümm.
Nem vagyok vele túl elégedett ...

1 megjegyzés:

  1. Te, azok a kitűzők...! Borzasztó jók! Én is gyártottam pár splittereset, de meg sem közelítik ezeket.

    VálaszTörlés